Magiskt gott på Le Cardinal



Jag och farmor har inte setts på ett tag så vi gick ut och åt, på Le Cardinal! Super gott! Jag tog en helt underbar oxfilé, den var den bästa jag ätit! Till det så var de kantareller och potatisgratäng. 

Det är ingen som pratar om att någon äter på Le Cardinal, men det är så underskattat, för det är min nya favorit restaurang! Snygg inredning också, mysig men fräsh. Känns lyxig! Vi tog kryssmenyn och då får man välja allt själv, en egendesignad måltid. Ett pluss var också priset, ligger på lite billigare än Harry´s.


Min underbara oxfilé!

En magisk efterrätt: tryffel med krokant, blåbär, grädde och hallonsås!

 




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0