R.I.P Stefan Liv


Jag är uppväxt i Jönköping och med ishockey, jag älskar HV71 (som är Jönköpings lag). Jag har varit på jättemånga matcher, älskar laget och ishockeyn. Idag har vår älskade målvakt Stefan Liv omkommit i en flyolycka, med det ryska laget. Det första man tänker på är ju såklart hans familj och vänner, som Peter Eklund, HV71: s direktör sa. Sedan tänker man ju det är Liv, vår målvackt, han har alltid funnits där och varit en mästare! En legend som vi är uppväxta med. När jag var 9 år kom han till vår skola, andra året vi tog SM-guld var jag på A6 och köade för att få autografer från hela laget!
Det är en sådan sorg, men han kommer alltid att finnas i våra hjärtan! 

HV71
R.I.P Stefan liv - Legenden! <3





Kommentera
Postat av: elionora

jag kommer ihåg när han kom till skolan. shiit va konstigt de känns att han itne finns mer =(

2011-09-08 @ 10:48:42

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0