Shopping från Italien




Ny scarfs av Entrá från San Marino, 100% silke


Ny väska i äkta mocka från Gabbice mare. 


Här har jag samlat det jag köpte i Gabbice mare. 
Den vita väskan kommer ifrån Yuri och är i äkta läder. 
Jag köpte även 2 st små rävar som jag kan sätta på väskan. 
Jag köpte ett läppstift som är i orange/korall färg. 
Jag köpte en tröja från en inhämsk affär i Gabbice mare. 



Skor ifrån H&M trend


Tröjan från Zara & nagellack från Kiko. 

Jag köpte även en vit kavaj och ett par vita kavaj byxor från Zara, en student klänning från Dixie och en parfym från Chanel. 



Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0