PRADA








Jag visade en påse ifrån Cenino Donna, härom dagen och detta var vad som fanns i den! 
En PRADA väska och den är såklart äkta. Köpt i en märkes butik - Cenino | Donna. 
Den är helt underbar, jag älskar den! Det är min första märkesväska och jag köpte den till mej själv i studentpresent. Jag tjänar ju egna pengar och då känns det så himla härligt att unna sig något såhär fint! 

Den är svart, enkel, stidren och elegant. Fyller alla funktiner. 
Prada är ett av mina favorit märken, mest när det gäller väskor. Mina favorit märken är Chanel, Prada, Chloé, Marc Jacobs och Gucci. 

Vad tycker ni?





Kommentera
Postat av: jenny

Den var jättefin :)

2011-05-29 @ 20:06:09
URL: http://jennyscloset.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0