STUDENT 2011, del 1


Nu kommer 3 delar från min student. Kommer börja med del ett när jag springer ut o.s.v. 
Jag har varit otrolig seg p.g.a jobb och för att det var så MÅNGA bilder! 


Påväg till champange frukosten med mössan i handen och outfiten klar. 


Vi hade Champange frukost hos en i vår klass.


Några bilder från champange frukosten. 


Här är vi påväg till skolan, glada!



Man blir glad när man får sitt betyg =)



Sedan blev det fotografering o.s.v. 


Lunch.


Precis innan utspringet i aulan!


Utspringet! Gud vad glad jag var! 



Påväg att springa ner för kärnan!


Magiskt!


Flera bilder från flaket! Vilken upplevelse!


Vi åkte limmo hem! Min studentfest hemma kommer i del 2 och festen på natten/morgonen kommer i del 3. 

Jag älskade min student! Alla var helt underbara!



Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0