Studentpresenter










Världens vackraste klocka! Den är helt underbar och den är min! 
Den är från Georg Jensen, det är en diamant som finns i urtavlan. Den är så stilren och så elegant! Den är vacker och har former! Från min älskade Framor <3



Vilket armband, de är helt underbart! Det är från Armani, Emporio Armani. 
Den vita stenen är pärlemo och den svarta stenen är ----. Det är så fint, så enkelt, men så detaljrikt. Från min älskade Mamma <3



Vilken vacker ring jag har på fingret, det är 3 st diamanter. Stilren och vacker! Från min älskling, Kevin <3


Jag fick även detta fina sättet, från Calvin Klein. Helt i min stil, former, stilrent och elegant! Från familjen pappa <3






Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0