Listen to some music




Min outfit från onsdags, när vi var på konsert: 

Byxdress - Oysho
Skor - Stradivarius 
Bälte - Zara 
(Jag hade med andra ord bara på mej kläder från spanska kedjor - älskar spanska kedjor!)

Usch vad jag mår dåligt idag, har 39,5 grader i feber! Usch vad hemskt det är att vara sjuk, det var jättelänge sedan jag var sjuk. Det är väl tur det, men vill ju inte bli sjuk överhuvudtaget...





Kommentera
Postat av: Emma

Grymt fin blogg du har, åker direkt in som favorit på Bloglovin! Massor med fina bilder & inspiration. ^^ Krya på dig förresten!

2011-07-12 @ 17:40:49
URL: http://emz.se
Postat av: Joline

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 22:28:10
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Viktor

Fin klänning :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0