LOVE




Jag älskar denna bilden!

Jag behöver verkligen en ny bild till headern. Denna bilden representerar mej väldigt bra, det ända negativa är att jag har halsduk, känns lite sådär att slänga upp en header med halsduk. Nu när vi alla längtar till sommaren.
Men oandra sidan har jag haft en sommarbild hela vintern, hehe. Men sommar är ju härligt.
Jag får se hur jag gör, ny bild på headern behövs iaf!

Jag ska skriva ett väldigt spännande inlägg ikväll, som jag är otroligt stolt över. Kolla in här ikväll =)




Kommentera
Postat av: dresses4you

Hej

Kom och kolla våran ny webshop

www.dresses4you.net

2011-02-22 @ 18:29:11
URL: http://www.dresses4you.net

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0