Scorett kick off



Först hade vi förfest på Scorett och drack rosé, sedan åkte vi tåget till Malmö (även där tog vi vars ett glas vin =) ). Till en tapas restaurang. Vi tog Sagria! mums! 


Maria och Sofia =)


Jag och Josse


Vi beställde in 12 eller 13 rätter tapas och det  var så fruktansvärt gott! Ooooh! De bara fyllde på och fyllde på, bordet hela tiden!


Sedan gick vi iväg och tog en drink =)


Vi åkte tillbaka till Helsingborg och festade lite på Helsing, snackade med folk. 


Sedan bar det av mot Le Cardinal där jag och Josse fortsatte själva och festade till kl 4. Gud vad vi dansade =) (Jag ser ju helt galen ut på denna bilden ovanför, haha!)

En supertrevlig kväll med helt underbara människor! Tusen tack mina jobbkollegor! <3



Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0