Missoni




Missoni's höstkollektion är helt undebrar! De har några av de viktigaste trenderna, som ormprint, tjocka stickadetröjor, päls och långa kjolar & klänningar. + något jag älskar och det är färg och det klassiska missoni mönstret! 

Jag önskar att jag någon gång kunde köpa mej en missoni klänning, men jag kommer matcha den i min egen stil, som är lite mer kvinnlig och elegant. Min favorit klänning på bilden är nr 2 från vänster. 
Den skulle jag matcha med ett par svarta höga pumps och en vit figursydd kavaj. 
Jag älskar också den gula stickade pälsjackan, oooh, helt underbar! Till den skulle jag ha ett par marinblå kostymbyxor och ett vanligt vitt linne med ett par höga svarta replayskor med blå snören. Såklart ett bälte i midjan!

Vad tycker ni om missoni's höstkollektion? =)




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0