Vätterstranden.!


Igår var vi på stranden hela dagen nästan, vi var först på A6 (köpcenter i Jönköping).
Sen åkte vi till vätterstranden och solade och badade.


Jag fick en spa behandling, med kalla (iskalla) stenar på min varma (kokheta) rygg....mmmmh skönt.....


På stranden tar jag alltid med mej min spejflaska och sprejar på kallt vatten när man har solat ett tag. 
För det blir så jäkla varmt i solen.


Vår somriga middag för igår.
Vi äter nästan alltid på samma tallrik (är det för att slippa disk eller för att vi är romantiska...hmmm...)



Hoppas att ni har haft en bra helg =)




Kommentera
Postat av: Anonym

hah rätt smart, me tanke på hur mycke disk ja o min kille gör åt varje dag ;)så kan vi börja äta på samma tallrik o spara tid o diskmedel :P

2010-07-11 @ 18:12:25

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0