Konstig/Rolig Dag

Igår var en konstig dag haha. 
Jag hade tur men samtidigt otur..


Jag ska berätta: 

Det började i skolan, men det är inte lika versäntligt.

När jag skulle åka tåg till Jönköping igår, så skulle jag byta på 2 ställen. Hässleholm och Alvesta. 
När tåget från Helsingborg kommer till Hässleholm är det 5 min försenat, och de andra tåget jag skulle med skulle gå om 2 min.
Jag och en annan tjej hann såklart inte med de tåget, vi blev skit sura och klagade på vakten.
Vi fick nya biljetter, en timmes väntan.

Vi bestämde oss för att de var tråkigt på stationen i Hässleholm och satte hos på hotell statt och tåg ett glas vin.

Vi började prata och det visade sig att hon ägde 2st frisörsalonger i Helsingborg och i Landskrona. 

Vi pratade om mitt hår, jag skulle nog passa i lite rådjurs/röd/blond aktiga slingor i varma färger, lite kortare hår än vad jag har och lite mer volym vid hårbotten. 

Jag ska definitivt gå och klippa mej/slinga och puffa till mitt hår hos henne.! (Jag har haft väldigt svårt att hitta hårsalong sedan jag flyttade till Helsingborg.)




Roligt men konstig dag, haha.



Har ni varit med om något roligt eller konstigt (som känns som ödet) någon dag.?
Berätta gärna.!




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0