Min Modell bild är med i Tidningen.!

God morgon.!

Idag vaknade jag av att mamma kom in till mej, hon visade mej denna tidningen. 
Och jag finns med i en, liten bild, men de är sveriges största makeover studio och flera hundra som helt har varit och fotograferat sig där och jag hamnade i tidningen, vilka är oddsen.?! 

Då måste min bild vara bra, om de har valt att den ska finnas i tidningen.!




Jag var med på "Modell för en dag".
Det är denna bilden som är med i tidningen:


Är den bra eller vad tycker ni.?

Min mail är: [email protected]



Kommentera
Postat av: Bavve amin - My haters are my motivaters

Den är fin :)

2010-02-22 @ 18:46:34
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: baby kev

det var riktig fint älskling, hopas ja kan också skaffa tidningen,

riktig vacker bild våldes me fint jobbat babygal.

kyssar på dig

2010-02-23 @ 22:25:52

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0