"Modell.?"

Heyhey

Idag har jag varit och tittat på bilder på "Another pretty face" "Modell för en dag". De stylar dej och tar skit snygga professionella  bilder på dej, det kostar inget. Men bilderna kostar (inget tvång att köpa).
Jag var där förra veckan och tittade på bilderna idag.

Det var jätte kul och de var jätte bra bilderna. Jag lovar att lägga ut några när jag har köpt dem.

Det är något alla borde göra. Nu är det bara att se fram emot steg 2, ut i naturen, crazy make up. Jätte kul :D.

Jag ska själv skicka in till några modellargenturer och får se om någon nappar.?!


("Modell för en dag - eller stjärna för evigt") Det får vi väl se ;)




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0