LÖNE-FREDAG



Idag är det LÖNE-FREDAG.!
Kan det bli bättre.? och ovanpå det så är det LOV nästa vecka.

Kollade på lite skor och kläder i stan, men hann bara va där en halvtimme, så köpte inget idag"/.
Skorna på bilden är skit snygga och kommer från Scorett

Det som jag är sugen på nu att shoppa är: Overknee stövlar, boots med platå och hög klack. Jeansleggings ett par skit snygga från VeroModa. 
Det ska jag shoppa, får se om jag hittar det jag vill;).

Imorgon ska jag köpa Modell-bilderna, så jag lägger in dom på bloggen imorgon;).


Så om jag inte skriver mer ikväll så hörs vi imorgon xoxo.
(Idol är nu, vilken är er favvo.? Tove och Rabih är mina.)

Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0