Önskelista till Tyskland :D


Idag åker jag till Tyskland :).

Här kommer en liten önskelista..eller liten och liten. hehe.

Jag ska försöka hitta något liknande/i stil med plaggen jag visar (inte exakt och inte från samma affär.)


Tjockjackan från (H&M 299 kr.)


Pälsvästen (från DrJays.com för 550 kr.)

MC-skinn jackan (från H&M 499 kr.)



2 Kavajer
1. Kavajen med spetsiga axlar (från bubbleroom 1 599 kr.)
2. Kavjen med matta paljetter (från vila/Nelly.com 499 kr.)



Over-knee stövlar (från Nelly.com 399 kr.)


Boots med kilklack (från DinSko 499 kr.)


Pumps (från Nelly.com 199 kr.)


Lackleggings (från BikBok 199 kr.)


Leopardleggings svartvita (från Tradera 79 kr.)


4 klänningar 
1. Sammetsklänning med spetsiga axlar (från TopShop ca. 470 kr.)
2. Spets klänning (från Nelly.com 699 kr.)
3. Sammetsklänning, en arm, spetsig axel (från TopShop ca. 400 kr.)
4. Satin klänning (från TopShop ca 500 kr.)



Nit väska (från Zara.)




Body med djup rygg (från BikBok 149 kr.)




Stor skjorta (från TopShop 300 kr.)



För mej handlar det väldigt mycket om jackor och skor just nu, för det är de man ser, på vintern har vi alltid jackor och skor på oss.!

Ville också säga att det kommer att bli en dags uppehåll i bloggen (lördag.) 
Eftersom jag inte har skaffat något mobiltbredband än och en mini laptop (Detta kommer att ske efter jul, det kan jag lova.!)
Men på söndag kväll ska jag visa allt jag har köpt.!




Kommentera
Postat av: charlie

kavajen var sjukt snygg :D den svarta

2009-11-27 @ 10:16:35
URL: http://redandblack.se
Postat av: CARRO - ThinkPink

Mycket fina kläder! :)

2009-11-28 @ 00:56:26
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: YAIYA

YAIYA svarar @ SANDRA: åh tack söta.. hoppas din helg var fin!

2009-11-29 @ 17:27:35
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: isa

Du har inte kvar väskan och vill sälja den? kram!

2011-07-31 @ 18:14:02
URL: http://isablogg.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0