Min tass tatoo

Jag har en tatuering, inte så många som visste det kanske.? 

Den syns inte så ofta, bara på sommaren, den sitter precis vid magen, vid höftbenet
Jag gjorde den November 2008, alltså ett år sedan. 
Jag var 16 när jag gjorde den. 




Jag har inte direkt världens bästa bilder på den, men jag har inte riktigt tänkt på den så mycket att jag tagit kort på den. 

Ni som inte har en tatuering undrar säkert "gjorde det ont.?!"
Svaret får bli: Både ja och nej, magen är ju rätt så elastisk, men när han kom över höftbenet så kändes det lite (det ser ni på bilden haha.) Men det känns ungefär som att man drar en nål över huden snabbt.





Kommentera
Postat av: theii

snyggt =) jag gjorde just min andra tatuering, gjorde min också min första när jag var 16 :)

2010-01-16 @ 17:03:20
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0