Lösögonfransar

Jag vet hur svårt det kan vara att applicera lösögonfransar.
Här kommer en video av en tjej som verkligen har koll på hur man gör.

Jag hoppas denna video hjälper er att sätta på lösögonfransar, för den har hjälpt mej.






Lösögonfransar behöver inte vara så dyra.
Det finns billiga lösögonfransar på H&M, för 50 kr. Det finns i 2 olika storlekar.
Lösögonfransar är pricken över i:et på festen.






De är väl lite väl långa.?

(Klicka på bilden för att förstora.)

Kommentera
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Har försökt med det där några gånger men aldrig riktigt lyckats :P men nu fick jag några bra tips! Så måste testa nästa gång jag ska ut :)

2009-11-02 @ 21:27:12
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0