DrJays.com


Här kommer en amerikansk sida jag rekommenderar varmt.!


DrJays.com

De har märken som: Adidas, Apple Bottoms, Champion,Converse,COOGI,G-Unit,Lacoste,Rocawear, Sean John, Seven7 Jeans, Timberland och många fler.!

rean finns det otroliga priser på alla märken. 
Jag är jätte sugen på att stor shoppa på denna sidan. Både till sommaren och vintern.


Mina favoriter: 



1. Pumps - Rocawear ca. 400 kr
2. Maxi dress - Seven7 Jeans ca. 50 kr
3. Min favorit.! Pälsväst - COOGI ca. 500 kr
4. Väska (unik, lägg in ipoden så låter de i högtalarna) - Basic Essentials ca. 200 kr
5. Skor - Pastry ca. 200 kr
6. Jumpsuit - Luxirie by LRG ca. 300 kr
7. Skinn jacka - Vigoss ca. 300 kr
8. Jumpsuit - ca. 200 kr
9. Maxi dress - Apple Bottoms ca. 200 kr
10. Skinn jacka - Vigoss ca. 300 kr
11. Skor - Apple Bottoms ca. 200 kr


Det finns massor med mer favoriter hos mej, helst på jack kategorin.!




Kommentera
Postat av: Malin

svar: Så lite så, tack! :)

2009-11-21 @ 17:10:15
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: nathalie

hej=) den dära pälsvästen nr 3 vart har du köpt den?=)

2010-12-08 @ 21:09:39

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0