Italien 8-11 maj, Gabicce mare, del 1



Nu kommer en jätte bild bomb från Italien! Jag har delat upp resan i 2 delar och detta är del 1. 
Denna delen är ifrån när vi bodde i Gabicce mare. (Nästa del bodde vi på andra kusten).




På flygplatsen till Italien, med Kevin. 




Jätte god lunch på planet! Det brukar inte vara gott, men detta var riktigt gott! 



Det fina hotellrummet, vi bodde på 4 stjärnigt och det tycker jag faktiskt att det var. 



Middag på hotellet, det blev mycket vin på denna resan.


Jag älskar de vita läderstolarna, jag skulle vilja ha dem hemma! 





Min outfit och lite av utsidan på hotellet. =)







En söt liten hund =)


Vi åkte till San Marino, dag 2. Gud vad fint det var där! Utsikten och ett skatteparadis (de betalar inte så hög skatt/moms på varor)



Jag köpte en helt underbar scarfs i 100% silke. Love it!



Efter utflykten till San Marino åkte vi tillbaka till Gabicce mare och tittade i området och tog en god drink. 




Dag 3 gick vi till stranden, första soldagen. 



Efter stranden gick vi och åt helt underbarpasta, tortellini med pesto! Denna hunden ovan har nog ätit för mycket pasta, hehe. 



Fina bilder från hotellet.







Outfit bilder på mej =)






Vi gick lite vilse på kvällen, men men, vi hittade en helt underbar restaurang. De hade skinn menyer, hur charmigt är inte det?! Jag tog pasta med skaldjur, mums säger jag bara. Som dessert bjöd servitrisen på shots, inte speciellt tradisonellt, men gott var det!




Dag 4 gick vi på en shoppingrunda direkt på morgonen. Härlig shopping i Italien!


Detta är min shopping ifrån Gabicce mare. 



Sista dagen, dag 5, i Gabicce mare var vi och badade i den fina poolen! 




Min outfit dag 5 och när vi åt middag. 


Lite fina bilder på mej ifrån hotellet. =)


Dag 6 åkte vi över till andra kusten och de kommer jag visa i del 2. 




Kommentera
Postat av: josefine

älskar alla fina bilder! puss snygging

2011-05-17 @ 22:32:38
URL: http://mydamnstalker.blogg.se/
Postat av: jenny

Gud va fina bilder! Ni verkar ha haft hur mysigt somhelst :)

2011-05-17 @ 22:37:08
URL: http://jennyscloset.blogg.se/
Postat av: kevo

tack för en fin & mysig semester älskling<3 puss på dig

2011-05-18 @ 22:05:07
Postat av: Rebecka

Åh vilka fina bilder du tagit Sandra! Och så snygg du är ! :D ÄLSKAR dina outfits, åh du har så bra stil <3



Du förtjänade nog den resan så mycket som du jobbat, snart är skolan klar, man kan knappt tro det, eller hur? :D



Vi får ses snart och ta en fika eller något och ta lite bilder!



Puss!



2011-05-22 @ 03:35:43
URL: http://poemo.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0