Elin Kling för H&M






Min första tanke: Är detta sant?! Gud vad kul!

Igår avslöjade Elin Kling hemligheten om kollektion hon gjort för H&M, den ska släppas den 3 februari. 
Det finns 9 st plagg och 2 st accessoarer. Detta är mina favoriter, här ovan. Fler plagg finns på Elins hemsida. 

Clutchen är helt underbar, den är otroligt enkel men väldigt speciell. Den sticker ut på något sätt. Jag älskar att den är helt rak.
Frågan är nu bara vad det kommer att kosta, jag tror jag ska satsa på clutchen och kanske klänningen, om den sitter bra. Spännande, spännande!

Update: Kollektionen kommer att kosta allt ifrån 99-1 499 kr


Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0