More shoes




Jag är så jäkla svag för skor, jag gjorde nyss ett inlägg om scoretts läckerbitar och idag när jag kikar in på nelly.com har de helt underbar pumps (bilden ovan). 

Jag vill inte köpa båda, men jag kan verkligen inte bestämma mej för vilka. Jag älskar de gula för det är det verkligen är jag, de är så stiliga och klassiskt moderna. De är center of attention! De svarta är likaså, men de passar till allt och sticker inte ut lika mycket. De är basic i en stilig outfit. 
Men dessa skor är ju inte riktigt vardagskor, lite riktigt fest skor heller. Mer som en balsko. 

Men jag älskar dem och jag kan inte bestämma mej...de kommer säkert att vara borta innan jag bestämt mej (eftersom jag har strl 36)..hehe. 







Kommentera
Postat av: kevo

ja hade nog valt dom gula åt dig. puss

2011-02-24 @ 17:10:43

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0