Har du rätt BH-storlek.?



Vilken BH storlek har du.?

Du kan kolla vilken storlek du verkligen har på twilfit.se


Jag själv har haft storlek nu i några år, jag har inte ens brytt mej om att prova någon annan storlek, men har tyckt att de sitter väldigt tight nu och brösten blir jätte up-push:ade (även om bhn inte är push up bh). De har antagligen växt väldigt snabbt.. 
Så hittade jag denna sidan och ville testa, nu vet jag vilken storlek jag egentligen har. 




Har ni testat.?





Kommentera
Postat av: Anonym

den sidan kan du nog inte lita på, för den sa att jag var 70D, när jag knappast har så stora bröst. Testade sedan igen, då den skrev att jag hade 70AA vilket inte alls stämmer det heller. så lite inte på det bara (:

2010-05-20 @ 00:30:36

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0