H&M´s The Garden Collection


Snygga vår/sommar kläder från H&M´s nya klädkollektion (mijövänliga kläder).

Jag kan säga att jag kommer shoppa rätt så mycket av den här kollektionen.!

25 Mars är de ute i affären.
Lika billiga som H&M´s vanliga kläder.




Vad tycker du om kollektionen.? 

Priserna, miljö, mode.?






Kommentera
Postat av: Holy Kirch

Har du lust att tipsa

om någon bra film? Kram ♥

2010-01-06 @ 01:20:44
URL: http://holykirch.blogg.se/
Postat av: Anonym

brukar inte sitta om kommentera bloggar, men, vilken snygg stil (och då i sin tur också smak) du har :D jag kollar alltid i din blogg när jag behöver inspiration och tips :D

2010-01-07 @ 00:16:22
Postat av: SANDRA

Svar till Anonym:

Men gud, tusen tack. Jag blir otroligt glad.! :D

Det är precis därför jag har en blogg, för att tipsa och visa vad jag tycker om. Tack än en gång.!

Du får gärna komma med förslag om du vill att jag ska ta upp något speciellt. =) <3

2010-01-07 @ 19:06:33
URL: http://sandrarr.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0