Film - Prinsessan och Grodan

Detta var en helt underbar film.!

Jag och min älskling såg den tillsammans i veckan.


Den är gjord på det klassiska sättet, som vi är uppväxta med (inte animerat).
Underbar musik, som bara Disney kan ådstakomma.!
Fantastiska bilder och en otroligt bra handling.

Jätte gullig och jag älskar den.!

Handling:
Den utspelar sig i New Orleands.
Servitrisen Tiana drömmer om att starta en restourang men det blir inte riktigt som hon tänkt sig.
Den jazz-älskande Prinsen Naveen av Maldonia blir förvandlad till en groda av den elaka Voodoo-doktorn, Dr. Facilier. I ett desperat försök att bli människa igen försöker Prins Naveen att få den vackra servitrisen Tiana att kyssa honom för att bryta förtrollningen. Men kyssen ger inte den önskade effekten som Naveen hade hoppats på. Istället för att han blir människa igen, så drog den in Tiana i förtrollningen och även hon förvandlas till en groda.



Jag rekomenderar att se denna.!
Vad tycker ni som har sätt den.?



Kommentera
Postat av: t a k a i ♥

filmen är jättebra, hihi. fast jag tycker inte att den var lika rolig som jag trodde, hahahaha xD



svar:

awh, nu har jag lagt till dig snyggi :*

2010-02-19 @ 00:07:17
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

sv: tkr ja också :)

2010-02-19 @ 15:57:37
URL: http://sandr4.blogg.se/
Postat av: Kc

Tihih vsg!

Har sett den filmen också!

Och den var skit bra! :O<3333

2010-02-19 @ 19:20:07
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: kevo

den var verkligen en höjdare, riktig kul film med en riktigt romantiskt slut, den gillade jag.

ännu speciell att jag sag den med min söta ängel hihi myssig<3 kyssar baby

2010-02-20 @ 18:23:42

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0