It´s mine!

Nu är det mina!

Tyvärr tog storlek 36 slut mitt framför ögonen på mej när jag precis skulle beställa dem.. Men jag får hoppas att 37: orna inte är allt för stora. Det är en rem runt ankeln, så det ska inte vara några problem. 
Jag fick 100 kr rabatt också + fri frakt + 10% + en mascara. Happy me! =)

De ha fått sin inspiration ifrån originalet - Jessica Simpson -  Dany, även Jeffrey Campbell - Foxy har fått sin inspiration ifrån Jessica Simpson. 

Mina (bilden ovanför) kommer ifrån Nelly.com och kostar 399 kr.


Update: Fick en kommentar om att Jessica Simpson inte är originalet det heller, undra vem som har gjort originalet, någon som vet? 
Scorett har även fått inspiration ifrån denna skon, vem det nu är som har gjort originalet. 

Update 2:
Det är Charles Anastase som har gjort originalet, SS09. Äntligen är problemet löst! Tack Frida!

 


Kommentera
Postat av: jennie

Jessica simpson har kopierat dom från någon annan designer som jag inte kommer ihåg vad han heter:) Men hon var inte först iaf.. De är skitsnygga! beställde me ett par.. Lägger du upp bilder med dom på när du får hem dom?

2010-12-16 @ 20:18:16
Postat av: frida

Har också beställt dessa underbaringar!! Orginalet är btw charles anastases platforms :D

2010-12-18 @ 12:43:30
URL: http://fridaellen.blogg.se/
Postat av: frida

sv: Jag har sytt klänningen själv! :) kan du inte ta bild på skorna i verkligheten?? är jätte nyfiken!

2010-12-18 @ 13:58:25
URL: http://fridaellen.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0