Dixie bag, Tradera och Andra avenyn

Idag fick jag min DIXIE BAG, fyndade den på tradera.

Tradera är ett skit bra ställe att fynda och att sälja saker du inte ens använder.
Tradera ska man använda mer än vad man gör.!
Jag ska börja sälja massa skit jag inte behöver.


riktigt nöjd är jag.

Nu ska jag se Andra Avenyn, är det någon som fortfarande kollar på det.?
(Det går att se gratis på svts hemsida, 'länkar'.)
Jag gör, jag kan inte sluta hihi.
Såg ni förra veckans avsnitt 161.? När Hamsa och Roxsanna hade sex, shit dom måste bara bli tillsammans, de har barn och allt med varandra, de passar ihop. 
Hon är arg och har attityd och han är snäll. Perfect Match.

Se ya xo

Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0