Crazy Day






Idag har varit en crazy dag på jobbet (Scorett) 
Jag blev inlåst i soprummet =´(

Jag gick in i soprummet skulle ställa in en vagn med kartonger, dörren stängs, vagnen fastnar i det trånga utrymmet, går inte att flytta, verken bak eller fram. Ljuset släcks, det är kolsvart, jag börjar få panik, varm och jag tänker "skojar dem eller, hur ska jag göra nu?!" 
Jag satt fast i det trånga utrymmet utan ljus, vagnen satt fast och jag kunde inte komma fram till dörren. Jag lyckas klämma mej i mellan en soptunna och en sten pelare. Jag letar i mörkret efter dörren, hittar den inte..
Men tillslut lyckas hitta dörren och öppna den, ljus!

Då var jag rädd..!




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0