Stieg Larssons 3 filmer

Jag har sett, "Män som hatar kvinnor" och "Flickan som lekte med elden". 
De filmerna kan väl ingen ha missat vid de här laget.?! 

Jag tycker om svenska kriminalare, det är de vi svenskar är bäst på i film väg. 

"Män som hatar kvinnor" var bättre än "Flickan som lekte med elden". Men det har väl sina förklaringar, den andra och tredje filmen i serien, var gjord som en serie uppdelad i avsnitt. När de märkte att den första filmen gick så otroligt bra på bio så ville dem att den andra och tredje filmen skulle vara vars en film, ist för serier. 

I den andra filmen "Flickan som lekte med elden" får man veta mycket mer om Lisbeth

Då har jag bara kvar den tredje filmen "Luftslottet som sprängdes". Jag är jätte nyfiken på den filmen. 


Jag tycker att dessa filmer är värda att se, även för er som inte tycker om svenska filmer. 
Det händer något hela tiden, de blir inte långtråkiga.






Vad tycker du om dessa filmer, har du sett alla.?




Kommentera
Postat av: Frida

jag har bara sett den första. men vill verkligen se de andra två också. :D tyckte om den första filmen väldigt myckte :D

2009-12-15 @ 13:36:47
URL: http://fridafranzen.webblogg.sea
Postat av: Anonym

heej älskling hahah alla säger den tredje ska vara rena katastrofen vet ej om ja vågar se den för de fan

2009-12-15 @ 20:03:58

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0