Trip to Paris, Day 1



Här började resan till Paris! Vi åkte kl 00.00 från Helsingborg med tåg till Kastrup. Vi fick sedan vänta där i 5 timmar till flyget gick (eftersom det inte gick något tåg mitt i natten). 


Såhär satt Kevin hela resan, med sin Ipad, men då fick jag lite tid att läsa min 900 sidors bok "Blonde" by Joyce Carol Oates. 


Framme i Paris vid kl 9-10 på mogonen, jag sov 2 timmar på flyget, det var allt jag sov hela natten. Det är därför jag ser så trött ut på bilden. 



Innan vi checkad in på hotellet så fick vi gå runt lite och titta, vi var så trötta att vi nästan trillade ihop! 
Vi fick vänta från 11 till kl halv 2 och då somnade vi direkt i den stenhårda skitsängen. Vi sov i 3 timmar och sedan gick vi ut för att äta lite. 


Vi hittade en mysig restaurang och jag beställde oxfilé! Den var blodig och god! 



Skål i rött och vitt!



Detta gick vi förbi varje dag/kväll, häftig dör, men jag undrar hur folk kan bo där uppe. Vissa kan ju inte ens se ut genom fönstret! Jag hade inte kunnat bo där. 

Vår första kväll in Paris! Mysig!




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0