My two hours with Marilyn, förhandsvisning



I torsdags fick jag en biljett till förhandsvisningen på "My week with Marilyn".
En helt underbar film, de som fashinerade mej mest var hur vackert alla var klädda, alla kvinnor samt män var så uppklädda och snygga! När filmen var slut var jag helt stumm, jag kände mej som när jag var lite och precis hade sett "Snövit" och beundrade Snövit och jag ville vara henne. Jag ville vara Marilyn, elegansen och när hon gick in i ett rum var det hon som var magin, de lös om henne och man vill bara titta på henne, ingen annan! 
Filmen var såklart inte bara glamor, den var väldigt tragisk också.

Michelle Williams har gjort ett så bra jobb i den här filmen, riktigt duktig skådespelare. Hon har precis på pricken fångat det som är så beundransvärt och fashinerande med Marilyn.

5 av 5 poäng får den!





Kommentera
Postat av: elin

åh, den vill jag se!

2012-01-19 @ 21:28:41
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0