Laserdome and party!



I Lördags hade Josse, min arbetskamrat och hennes pojkvänn ordnat en jätterolig kväll! Det började hemma hos Josse med en appeltini och sedan drog vi ner mot söder till Laserdome. Kanske inte riktigt min grej, men det var riktigt häftigt. Jag blev dock jätterädd hela tiden och skrek ganska mycket.. Det var tjejerna mot killarna och vi var totalt 15 pers, hehe. 

Sedan gick jag och Josse och köpte sushi. Det blev förfest med vin och popcorn =) Vid ett, halv två bar det av till Le Cardinal, men det kommer i ett annat inlägg. Detta är bara bilder på förfesten dock. Har inga bilder från Lasedomen. 


Fina tjejer! 


Den läskiga damen! 


Party

















Alltså jag älskar de här bilderna, de är så jäkla roliga! 



Innan vi gick ut så provade han alla våra jackor! Haha




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0