Nelly High Heels Party @ Le Cardinal



I fredags var jag och Steff på ett event: High heels party med Nelly.com på Le Cardinal. Riktigt trevligt, vi var en av de 100 första tjejerna (vi var ju där 2 timmar innan eventet började) så då fick vi välja ett par skor ur glaskuberna. Sedan fick vi också två drinkar och en goodiebag! Trevligt! =)






Min absoluta favorit! Riktigt häftig, den valde jag =)




En av mina favoriter =)











Kommentera
Postat av: emmi

Hej! Fina bilder från eventet, var själv där men jobbade för Nelly så tog inga bilder :) Undrar om du har några fler som jag skulle kunna få låna till min blogg? Skriver självklart att de tillhör dig!

2012-02-24 @ 16:52:19
URL: http://fashiontwisted.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0