China White VIP in London



Jag kom hem från London/Milano för en vecka sedan och har inte uppnaterat något, sorry. Men jag håller på med körkortet och har bara pluggat, pluggat sen jag kom hem. Men nu ska jag försöka lägga ut hela resan, men i olika inlägg, samt berätta vad jag varit med om i samtliga inlägg. Just nu är det bara plugg och jobb. 

Jag börjar där jag slutade den 16 sep. Vår andra utgång i London, Oxford street - Chinawhite (igen). Men denna gången hade vi en egen promoter, som vi träffade på Piccadilly Circus =)


Påväg ut - seriös bild...


..oseriös bild, hehe.


Vi skulle ta kort och då kör en bil in mitt i bilden, blev ganska roligt!


WAIT!



Piccadilly Circus


I underground påväg till Oxford street med vår promoter. 




Inne på China White! I VIP, vi fick ett eget bord och gratis dricka. 


Inne på toan, "handfatet" 


Det var sjömanskväll, alla som jobbade hade en sån mössa =) Här kommer vår dricka! 


The grils!


Vår promoter, Jeff =)











Provning av skor, hehe. 


Påväg hem - Elin ville sitta lite, helt galet. 


"Hejdå Frida! Elin spring efter och hämta henne!"

Vilken kväll! Så roligt vi hade, tusen tack tjejer!





Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0