Versace for H&M, favorite




I torsdags kom hela Versace for H&M kollektionen ut på nätet. Bilderna ovan är mina favoritet! 
I övrigt tycker jag att kollektionen är lite för prålig och för mycket för mej. Men mina favoriter ÄLSKAR jag! De är precis som jag vill ha dem. Den absoluta favoriten är den röda klänningen, jag får lite rödluvan känsla av ryggen. 

Ser fram emot den 17 nov när kollektionen släpps! Då är jag i London! 
Jag sticker till London imorgon och stannar 6 mån upp till ett år. 







Kommentera
Postat av: emma

ååh vad roligt att flytta till london, kan du inte blogga mycket när du är där? så man får se hur du har de. bra blogg :)

2011-10-25 @ 11:07:35

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0