VERSACE for H&M in Malmö



Igår köade jag till Versace kollektionen för H&M. De öppnade 10.00 i Malmö och jag var där 7.30, eftersom jag kommer från Helsingborg tar det 45 min med tåget så jag fick gå upp kl 5.00! Ja vad gör man inte för modet?! Det är helt klart värt det! 
Jag träffade två supertrevliga tjejer i kön, som jag pratade med hela tiden vi väntade. När dörrarna öppnades så sprang vi upp till "shoppen" där vi sedan köade i 5 min och sedan gick gå in och "gå loss". Jag fick tag i allt jag ville och lite till. Ni ska få se vad jag shoppade sen. 
Kollektionen tycker jag var bra, tycker om att det är färger och matrialet silk. Men jag känner dock att Lanvin kollektionen var mer exklusiv, mer kvinlig och elegant. Men jag känner mej ändå sjukt nöjd och det var helt klart värt det, att stå i kylan i två och en halv timme!

Herrkollektionen var otroligt bra om man jämför med Lanvin förra året. Jag köpte faktisk ganska mycket till my man! 

Jag var även med i en intervju (i år igen!), men problemet var att jag var för exalterad för att komma ihåg namnet, tror det var typ sydnytt. Sedan vet jag inte om jag kommer hamna på nätet eller i en tidning. 

Vad tyckte ni om kollektionen, fick ni tag i något?

(Bilden ovan är tagen av en egelsk tjej som tycke jag var "wonderful in my white fox and Versace bags" så hon var tvungen att ta en bild på mej!)






Såhär såg det ut när jag körde hem! Versace bags al over the place!




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0