Rainbow-shoes

Jag är kär! 
Dessa är påväg hem till mej, funderar på att ha en figursydd vit/cream eller nude klänning och dessa skorna till studenten. Då ska jag såklart ha min vackra gula lanvin klänning på kvällen, vill ju inte att den ska bli förstörd. 
Jag får hoppas att de passar, jag har 36 och de skulle vara lite stora i storleken...

Snart åker jag till Italien! Ska bli så jäkla skönt. Imorgon jobbar jag på Scorett och sedan ska jag fira Kevins födelsedag =)




Kommentera
Postat av: Gabriel

Hej.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv en nystartad pappablogg om livet som ensamstående pappa till min grabbar.. Leon och Mio.. Kul att skriva om våra äventyr tillsammans.. Kramar Pappa Gabriel..

2011-05-06 @ 23:11:45
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Karin

Wow vilka coola!

2011-05-07 @ 08:33:49
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0