Student..?



Vackra ringar från Albreks Guld, kanske får någon av dessa från Kevin i studentpresent =) 
Min student är om 3 dagar! Det är så fruktansvärt härligt!

Igår var vi och grillade hos en kompis och sedan åkte vi till Wallmans och festade. Det var riktigt roligt, men jag vrickade min fot =( Det är första gången någonsin jag har trillat med högklackat (och jag har det typ varje dag). 
Det gick till sähär: Det regnade och vi var tvungana att springa till busshållplatsen och jag sprang på kullersten och då var det någon som var ojämn och då trillade jag =( Menmen, vi sa det, någon gång måste vara den första. 
Jag får bara hoppas att det går över till fredag. Det gör ganska ont idag, men det är inte svullet iaf. 

Jag ska visa bilder från igår också! 





Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0