Midsommar <3



Inspiration till max i nr 6 av ELLE!

Jag ska lägga upp ett collage, med min dröm-midsommar outfit. 
Denna midsommaren får vara ganska lugn för mej eftersom jag jobbar hela helgen. Jag har tidigare bott på landet i småland. Vi bodde i ett rött hus med vita knutar och gick alltid till hembyggdsgården och firade midsommar. Vi dansade runt midsommarstången och bar blomkransar på huvudet. Vi åt som andra nypotatis och massor med jordgubbar. 
Jag saknar den tiden när jag tänker tillbaka, gud vad roligt vi hade. 

Detta året tänkte vi att vi skulle gå till Sofiero i Helsingborg och ta med en picknick korg med massa god mat. Då ska vi såklart titta på alla söta barn som dansar runt midsommarstången. 




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0