BLACK for once!



Min outfit från förra lördagen: 

NY! Byxdress - Nelly.com - fick jag av Kevin! <3
NY! Bälte - Nelly.com - Fick jag av Kevin! <3
Skor - Lokal butik i Torremolinos-Spanien
Väska - PRADA - Cenino|Donna
NY! Halsband och öronhänge - Calvin Klein
NY! Armband - Emporio Armani

Jag som aldrig klär mej i svart, men när man har ett neongult bälte som piffar upp blir det riktigt snyggt! 
Jag har upptäckt att jag nästan inte har några svarta plagg, tror bara jag har 5 st plagg i svart, faktiskt...



Kommentera
Postat av: Ida we

Snyggt du! Älskar det neongröna bältet, det gör allt ännu bättre :)

2011-06-23 @ 01:09:46
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Hedda

guuuuuuuuuuud va snyggt! Jag kan tycka att svart känns konstigt att ha på sommaren, men med det gula bältet blev det lite somrigare, gillart!

2011-06-23 @ 13:28:23

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0