VIP-kväll med Elin Kling



Jag och Elin Kling =)


Hela hennes snygga kollektion! Jag blev positivt överraskad. 


Lite mingel med vitt vin och små mumsbitar


Utanför H&M i kön, känns lyxigt när man finns på VIP listan, hihi



Detta är min absoluta favorit! Ännu snyggare i verkligheten! Positivt överraskad blev jag. 
Den draperade klänningen var också riktigt snygg, på mej skulle det vara snyggt med ett litet läderbälte för att få lite form. 


Klänningen är så snygg och den satt otroligt snygg på Elin, men man måste klä sig för den figuren man har. Denna klänningen sitter bra på en tjej med långa ben och för övrigt väldigt rak och smal. 


Olivia blev förjust i skinnjackan (det dyraste plagget, hehe). När man stänger den blir det också lite draperad effekt, jätte snyggt!




De bjöd på vitt vin och jag vart väldigt lycklig =) Detta är efter tredje glaset. Det är verkligen lättare att shoppa efter tre glas vin, hehe. 


Jag och Olivia, vi såg även Ken Ring, hehe. 
Fan vad kul vi hade!

Sammanfattningen av kvällen: Elin var otroligt ödmjuk och verkar super trevlig. Kollektionen överraskade mej positivt, mycket snyggare i verkligheten. Materialen är jättesköna. Hela grejen att man får en smyg titt på kollektion och träffa Elin är en otroligt bra idé! Det borde göras fler gånger! Jätte roligt. 



Kommentera
Postat av: Anna

snygga kläder

2011-01-27 @ 22:09:54
URL: http://www.accessoeramera.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0