Silver





Kavaj - Vila 
Jumpsuit - BikBok
Halsband - Ullared
Skor - Nelly

Till detta bar jag såklart min fina rävpäls =)

Igår var vi på restaurang, jätte mysigt! Idag var jag och åt med hos min fina Farmor, även min pappa och syskon var där, Nette min faster också. 




Kommentera
Postat av: yaazz

Tyvärr så vet jag inte det;/

2011-01-03 @ 13:15:23
URL: http://exaktomallt.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej! Här kommer en kommentar utöver det vanliga! Googlade efter just den där jumpsuiten från bikbok som du har och fick upp din bild som ett av sökresultaten. Har varit på jakt efter just denna jumpsuit jättelänge (säkert två år!) men har inte lyckats hitta någon som har en! Du är inte intresserad av att sälja din?!? Jag skulle bli otroligt glad! Mvh Linnéa.

2013-10-08 @ 12:15:27

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0