Inspiration, inredning

 



(Bilderna kommer ifrån Ellos.se och Zarahome.se)

Inspiration! 
Jag köpte precis ett par vita lite transparenta gardiner och vita sänglakan. 
Jag har gul/orange tapeter och vill därför ha lite mer neutrala färger. Mina möbler är i mörkbrunt trä, men funderar däremot på att måla skrivbordet och sängbordet vitt. 
I sängen kommer jag att lägga färgglada prydnadskuddar för att ge lite färg. 
På golvet kommer jag att ha en vit och en grå fårskinnspläd. Jag önskar att mitt golv var i vitt trä..

Det kommer att bli super snyggt! Jag är trött på allt mitt röda i rummet och byter ut mot vitt som är så fräscht och härligt.

Jag kommer att visa med lite fina bilder, när jag fått hem grejerna. 




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0