Elin Kling <3 H&M i Malmö



På tåget påväg till malmö, kl 8.30 på morgonen, tur att Expresso house finns!


Josefine var jättegullig och hängde med =)


Kön utanför H&M nr 2 i Malmö, detta var 5 min innan, eftersom vårt tåg var försenat, sådär 20 min. Hura för Skånetrafiken...


Folk var galna, men det var vi med! Ut med armbågarna. 


Detta provade jag i provrummet, riktigt snyggt! Ni ska få se sen vad jag köpte =)




Vi var inne på Weekday och fynade på rean! Sen skulle vi hem.



Två vackra bilder på oss, jäklar vad roligt vi hade!

Sammanfattning av dagen: Jäkligt kul och vi var så sjukt taggade! Det var otroligt roligt! Jag hittade precis det jag ville och det var bättre än mina förväntningar. Jag var/är så glad! =)





Kommentera
Postat av: josefiiine

det blev ju underbart bra! sååå nöjd! :D tack för en härlig dag! <3

2011-02-06 @ 19:03:46
URL: http://mydamnstalker.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hej hej! jag skickar det här till lite olika bloggar.



Har du lust att byta länkar´? :) isf så länka mig och säg till så länkar jag dig, om du vill :)

ps rösta gärna på mitt sl bidrag hur acess kort ska se ut, om du har lust alltså? :) http://design.sl.se/bidrag/5737/



kram! / robinhoods.se - GRATIS DESIGNHJÄLP.

2011-02-11 @ 22:09:05
URL: http://robinhoods.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0