Självporträtt på Dunkers





En utställning på dunkers kulturhus i helsingborg. Den heter "Självporträtt". Jag har tagit en bild, som jag är med på. Som ni ser nedan.





Här är jag och...jag =)


Detta är orginalbilden, som jag har tagit och är med på.

Vad tycker ni?





Kommentera
Postat av: fashionablecollections

You look beautiful both on the wall and in person! Love that pink scarf you're wearing. So exciting that you're up there.



I'm having a $100 dollar Shopbop giftcard GIVEAWAY on my blog! Come check it out :) It's open to international bloggers as well.



<a href="http://fashionablecollections.blogspot.com/2011/04/jen-kao-and-100-dollar-shopbop-giveaway.html">Collections Giveaway </a>


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0