Gårdagens Festande


Igår ville jag testa lite nytt, så jag smsade en tjej (Stephanie) som jag träffade av en slump förra helgen och vi bestämde oss för att dra ut igår, det började med förfest i Anmis fina lägenhet med McDonalds gänget.
Sen åkte vi till Bara Rock och spenderade kvällen/natten där, jätte roligt och nytt folk, väldigt blandade människor = super kul!
Men det blev inte så mycket foton.



Förfesten


Stephanie & jag


Ernies jätte snygga outfit - trevlig kille







Kommentera
Postat av: Steff

Det var fint!

2010-09-19 @ 15:37:37
URL: http://leestephaniie.blogspot.com/
Postat av: tmoney

You rock...its nice so much work u mus put into this...nice.

2010-10-05 @ 03:03:09

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0