Fashion fall in Malmö



Min vackra gula klänning som jag fick kämpa mej till, det var nästan ett "fashion fall" för den klänningen.


Denna lilla underbara tisha! Ett riktigt snyggt tryck, som Lanvin har ritat!


Jag fick 2 st goodiebags, det fanns en scarfs i. I den första fick jag en klarröd scarfs och i den andra fick jag en marinblå scarfs. Jag förlorade min goodiebag oskuld =)


Såhär snygga var goodiebagsen!


Detta otroligt snygga klarröda halsband, som jag ÄLSKAR!


En fin tygpåse i ekologiskbomull, lite pengar bidrar till Unisef. 


Tygpåsar som går över klänningarna.


Ännu en fin tisha som jag inte riktigt vet om jag ska behålla, jag kanske säljer den. 




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0