Yersey


Visst är den här tröjan skit snygg, jag älskar den. 

Lagom sommar härlig med shorts när man inte orkar ha på sig något annat. (Vi vet ju alla hur svenska somrar är.) Jag hoppas på en härlig sommarhelg när min pojkvän kommer i helgen. Då ska vi verkligen mysa ute med somriga kläder, längtar.!
Då kommer vi att ta många fina bilder och lägga upp.!

Jag har lite grejer pågång. Jag och en kompis ska starta ett eget UF företag, det kommer ni att få se närmar om. Jag har även fått nästan säkert jobb på Scorett (praktik höstterminen).
Min dag har varit väldigt bra idag.! 
Har även köpt 2 st berlocker och även min klänning från nelly har kommit idag, visar sen. =)

Den kommer ifrån Weekday och kostar 600 kr.





Kommentera
Postat av: eellaaa

Sjukt snygg tröja! :D

2010-05-21 @ 23:19:16
URL: http://eellaaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0