I´m Back form Spain.!


Nu är jag äntligen tillbaka, jag har varit i Spanien - Calella 16 dagar, bussresa.

Jag skrev här i bloggen att jag skulle uppdatera under semestern, men det fanns inget internet på hotellet, jag blev så arg.!  
(Det fanns datorer, men de kostade och där kunde jag inte lägga i mitt SD-kort från kameran, så det skulle inte blivit några bilder, tråkigt tänkte jag..)

Men nu är jag tillbaka, jag ska uppdatera vad som har hänt på semestern.
När jag gör inlägg om resan använder jag rubriken: "SPAIN: (datum) (rubrik)" så ni vet när jag berättar om Spanien och vanliga dagar. 
Jag har även en ny kategori som heter "*Resor: Calella 2010".


Jag och min älskling som delade denna underbara semester i Spanien - Calella






Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0