Party Feet


Ni kommer ihåg inlägget när jag frågade "om det finns sköna pumps".?!

Ni tipsade mej och jag tänkte dela med mej av det.!

Om du får ont av att gå i pumps, eller några andra skor använd party feet.
Jag har inte testat det, men jag tänker göra det.!

De finns massor med olika varianter för olika skor. 

Vad har ni för knep för att inte få ont av klackskor.?




Kommentera
Postat av: Madeleine

Jag tycker inte alls att dom där hjälper :(



Jag brukar inte få ont så länge jag övar med lite högre klackar åt gången :) Men sen har jag dansat balett också, så det gör väl sitt.

2010-02-12 @ 00:29:53
URL: http://principessan.se
Postat av: cindy

Jag har Party feet plattan som är under trampdynan fram. De andra har jag inte testat. Men den här är bra och lättar trycket under foten.

2010-02-12 @ 11:26:16
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0